Google Analytics 4 radionica

✅  Vlasnike malih i srednjih poduzeća

✅  Sve samouke digitalne marketingaše

✅  Sve djelatnike u prodaji i marketingu

✅  Voditelje marketing odjela u tvrtkama

✅  Studente s interesima u polju marketinga

✅  Sve koji planiraju ili već neko vrijeme vode digitalne marketinške kampanje

Marin Zenić

Dojmovi prijašnjih polaznika naših radionica

“Opuštena, ali radna atmosfera i kvalitetan tim predavača. Svakako odlična prilika za steći korisna znanja i upoznati rad u različitim alatima.”

Petra Šestak
Polaznica akademije

“Izvrsna prilika za razmjenu iskustava s drugim polaznicima, te uvid u studiju slučaja blisku našim prilikama.”

Ana Bosanac
FeroTerm

Tamara Nezirović
Replay Hrvatska

Copyright © 2022 Arbona. Sva prava pridržana.

2018

U pola sata webinara s Andrejem saznajte kako doseći publiku koja donosi konverziju na Facebooku-u

Kada?

06.03.2019., srijeda  
od 10 do 14 sati

Gdje?

"Travel & Technology HUB"
Gacka ul.16, 10000 Zagreb


“Super atmosfera i konstantna interakcija. Dobar koncept i dobra prilika za edukaciju.”

Medea Đurđević,

Crodux derivati

Imate pitanje?

Kontaktirajte nas!

od 18.05.2022. do 25.05.2022.

+385 99 5297 292elena.majer@arbona.info

Kada se održava?

Radionica će se održavati 18.,19., 23., 24., i 25. svibnja u terminima od 15:00 do 17:00 sati.

Gdje se održava?

Kada?

Predavanja se održavaju od ponedjeljka do petka u terminima od 07-15h ili od 09-15h.

Gdje?

Cijela akademija održava se u prostorijama FOI-a.

Andrej Tonković je direktor marketinga u digitalnoj agenciji Arbona, gdje radi na online strategiji oglašavanja ključnih klijenata. To, između ostalih, uključuje Google AdWords, Google Analytics, newsletter kampanje, optimizaciju za tražilice i oglašavanje na društvenim mrežama.

Vodi digitalne kampanje za brojne uspješne brendove u Hrvatskoj.

Čest je sugovornik i predavač na konferencijama o marketingu  i digitalnom marketingu, sa fokusom na načine kako ciljati pravu osobu u pravom trenutku za što bolje rezultate.

Google Analytics 4 

Puno se može naučiti u 7 dana akademije

Tko je predavač?

Obožava razvijati, analizirati i optimizirati web projekte. Uvijek nastoji ostvariti zadane ciljeve te pronaći najadekvatnije rješenje postavljenog zadatka.

Više od 10 godina radi profesionalno u svijetu interneta u kojem je prošao je sve razvojne faze web projekata (web development, ux design, administracija servera, seo, digitalno oglašavanje i web analitika). Google certificirani stručnjak od 2014. u Arboni radi kao Google Analytics Senior Expert.

Kada se ne služi tablicama i grafovima, nosi dijete po rukama ili se bavi sa šahom i stolnim tenisom.

Za koga je radionica?

Cijela radionica se održava online! Za sudjelovanje na radionici dovoljna je samo stabilna internet veza.

U pola sata webinara s Andrejem saznajte kako doseći publiku koja donosi konverziju na Facebooku-u

Naučiti ćemo koje su razlike između Universal Analyticsa i Google Analytics 4. Naučiti ćemo i što su ciljevi weba te kako ih definirati na primjerima raznih industrija jer će nam to biti potrebno u idućim danima.

18.05.2022.

Proći ćemo kroz izradu i postavljanje novog Google Analytics 4 propertya. Proći ćemo kroz sve postavke i najbolje prakse iz GA4 administracijskog sučelja.

19.05.2022.

Postaviti ćemo neke evenate koji će predstavljati makro i mikro konverzije putem Google Tag Managera. Na GA4 ćemo te evente definirati kao konverzije, a definirati ćemo i ostale postavke jedinstvene za specifičan web projekt.

23.05.2022.

Prolazak kroz osnovne "built in" reporte iz Google Analytics 4 sučelja.

24.05.2022.

Prolazak kroz custom reporte i istraživanje mogućnosti sa novim reportima iz Google Analytics 4 sučelja.

25.05.2022.

✅  kako sami izraditi Google Analytics 4 račun

✅  kako koristiti Google Tag Manager za slanje podataka u GA4

✅  kako prilagoditi i podesiti GA4 za svoje konkretne i specifične potrebe

✅  kako čitati i interpretirati podatke vašeg web projekta

PRIJAVI SE

U pola sata webinara s Andrejem saznajte kako doseći publiku koja donosi konverziju na Facebooku-u

✅  Zbog hrpe konkretnih i praktičnih znanja

✅  Zbog interaktivnih predavanja

✅  Zbog konkretnih zanimljivih zadataka iz prakse

✅  Zbog stručnih predavača željnih prenošenja znanja

✅  Zbog zadovoljnih prijašnjih polaznika Arboninih edukacija

✅  Ljetna akademija donosi 2 ECTS boda


Što ćete naučiti na radionici?

Trajanje: 6 sati

Trajanje: 6 sati

Trajanje: 6 sati

Dijelovi (moduli) akademije su raspoređeni po danima. Predavanja se održavaju od ponedjeljka do petka. Moduli traju šest ili osam sati, ovisno o kompleksnosti modula.
Izgleda zanimljivo? Skrolaj malo i sve ćeš saznati.

Uvod u digitalni marketing

Nauči kako pripremiti web za digitalni marketing i koji su zadaci developera, content writera te voditelja weba u tom procesu. Otkrij tajne idealne ciljane publike, navike online kupaca i odgovarajuće platforme te načine mjerenja uspješnosti kampanje.

Google Ads oglašavanje

Nauči kako pripremiti web za digitalni marketing i koji su zadaci developera, content writera te voditelja weba u tom procesu. Otkrij tajne idealne ciljane publike, navike online kupaca i odgovarajuće platforme te načine mjerenja uspješnosti kampanje.

Nauči kako definirati željeni cilj kampanje i koju vrstu Facebook kampanje odabrati. Saznaj kada je vrijeme za podizanje svijesti o brendu, kada ići s Consideration, a kada s Conversion kampanjama. Otkrij sve formate oglasa, nauči kreirati ciljanu skupinu, a pokazat ćemo ti i kako mjeriti rezultate.

Facebook oglašavanje

Otkrij puni potencijal hashtaga, saznaj sve o Instagram pričama i IGTV-u. Nauči koji tipovi profila postoje i koji treba tebi. Pričat ćemo o vrstama Instagram kampanja i oglasa te njihovom postavljanju, praćenju i mjerenju. Saznat ćeš kako targetirati ciljanu skupinu i kako tumačiti rezultate.

Instagram oglašavanje

Uvest ćemo te u zanimljivi SEO svijet. Saznat ćeš kako funkcioniraju internet tražilice, što su crawleri, kako funkcionira indeksiranje i zašto je bitan page rank. Naučit ćeš o prednostima i nedostacima white i black hat strategija.
Vidjet ćeš što je to onsite, offsite i local SEO. Pojasnit ćemo ti detaljno CRO i UX i naučiti te mjeriti rezultate.

SEO

Upoznaj MailChimp sustav i saznaj zašto baš njega koristiti. Nauči prikupiti listu pretplatnika te ažurirati i uređivati postojeću bazu. Izradi newsletter od početka do kraja i saznaj koji tipovi newslettera postoje. Otkrit ćemo ti detalje na koje treba obratiti pažnju kod izrade i naučit ćeš kako tumačiti rezultate i automatizirati email marketing kampanje.

Email marketing

Google Analytics

Uvest ćemo te u svijet online podataka i upoznati s Google Analytics alatom. Naučit ćeš kako ga implementirati na web i kako pravilno posložiti strukturu Analytics računa. Saznat ćeš sve o različitim vrstama Google Analytics izvještaja i kada su korisni te kako atribucijom otkriti koji kanal prodaje je uspješniji.

Tko su predavači?

Hrvoje Galić

Key account manager u Arboni, voditelj Google Analytics i SEO odjela. Iz područja informatike ima diplomu magistra i iskustvo razvoja web aplikacija, a danas može reći kako je radio na 100+ projekata u digitalnom marketingu.


Fokus njegovih interesa su područja Google Analytics i SEO optimizacija. Iskusan je u području analize podataka, UX i CRO. Certificiran za Google Analytics i Google Ads. Višegodišnje iskustvo u definiranju, implementaciji i mjerenju uspješnosti strategija digitalnog marketinga.

Certificirana Google Ads, Google Analytics i Bing stručnjakinja. Osim toga, uže je specijalizirana za YouTube i Instagram oglašavanje. Iza sebe ima odrađenih 100+ marketinških kampanja na društvenim mrežama.


Zaljubljena je u Instagram na kojem polako gradi svoju zajednicu. Kada je riječ o vođenju Instagram kampanja, pokriva sva područja, od autoindustrije do industrije ljepote. Sve tajne i trikove Instagrama naučit ćete od nje.

Certificirani Google Ads i Bing stručnjak. Uz to u malom prstu ima i kampanje na društvenim mrežama (Facebook, Instagram, LinkedIn). U svoje 4 godine, koliko je u Arboni, aktivno je sudjelovao na više od 200 projekata kroz gotovo sve sfere digitalnog marketinga.


Uz vođenje kampanja sudjelovao je i na brojnim edukacijskim eventima kao predavač. Gdje god se pojavi odmah klikne s ekipom, kao pravi CPC druid. Kako mu edukacija nije strana zadužen je i za mentorstvo novopridošlih kolega.

Već više od 10 godina radi profesionalno u svijetu interneta u tvrtki Arbona. Započeo karijeru kao web dizajner, pa preko web developmenta i newsletter kampanja transformiran u online marketera.


Nositelj Google Ads i Analytics certifikata te s više od 500 odrađenih newsletter kampanja jedan je od glavnih “krivaca” za MailChimp Experts certifikaciju koja krasi tvrtku Arbona. Iskusan u održavanju raznih edukacija profesionalne i edukativne prirode.


Zbog svega navedenog dodijeljena mu je odgovornost vođenja kompletne Arbonine akademije digitalnog marketinga.

Nikolina Mišak

Dorian Petrić

Dario Horvat

Zašto ljetna akademija?

od 15:00 do 17:00 sati

od 15:00 do 17:00 sati

od 15:00 do 17:00 sati

od 15:00 do 17:00 sati

od 15:00 do 17:00 sati

PRIJAVI SEPRIJAVI SE

Trajanje: 6 sati

Trajanje: 8 sati

Trajanje: 6 sati

Trajanje: 6 sati

Trajanje: 6 sati

Trajanje: 6 sati

Trajanje: 6 sati

PRIJAVI SEPRIJAVI SE

Prijave za radionicu traju do 15.05.2022. Broj mjesta je ograničen!

Prijave za akademiju traju do 15.05.2022. Broj mjesta ograničen!

Prijave za akademiju traju do 15.05.2022. Broj mjesta ograničen!

Prijave za akademiju traju do 11.06.2021. Broj mjesta je ograničen!

Prijave za akademiju traju do 11.06.2021. Broj mjetsa ograničen!

Prijave za radionicu traju do 15.05.2022. Broj mjesta je ograničen!

Kolika je cijena?

Dodati sekciju "Za koga je akademija?"
Ljetna akademija je za sve redovne studente FOI-ja koji imaju interes za digitalni marketing. Ne zaboravi da akademija donosi 2 ECTS boda.

Zašto?

Emma Uđbinac

Mlada nada u usponu SEO odjela Arbone. Stečeno znanje na Fakultetu organizacije i informatike iz područja Baze podataka i baze znanja transformira u praksu radeći na SEO optimizaciji i boljem rangiranju web stranica svih svojih klijenata.

Svako pitanje klijenata uspješno nadopunjuje statističkim podacima zahvaljujući i certifikaciji iz područja Google Analytics-a. Sve novosti i trikove vezane uz off-site i on-site SEO naučit ćete upravo od nje.

PRIJAVI SE

Cijena radionice po jednom polazniku je 1.999 kn + PDV.
Za više polaznika iz iste grupe moguće je ostvariti popust.

PRIJAVI SE

Prijave za akademiju traju do 15.05.2022. Broj mjesta je ograničen!

Puno se može naučiti u 5 dana Google Analytics 4 radionice

Savladajte Google Analytics 4!

Prijavite se na radionicu i savladajte Google Analytics 4

* obavezno ispuniti

Što ćete naučiti na radionici?

✅  kako sami izraditi Google Analytics 4 račun

✅  kako koristiti Google Tag Manager za slanje podataka u GA4

✅  kako prilagoditi i podesiti GA4 za svoje konkretne i specifične potrebe

✅  kako čitati i interpretirati podatke vašeg web projekta

Prijave za radionicu traju do 15.05.2022. Broj mjesta je ograničen!

Kada se održava?

Radionica će se održavati 18.,19., 23., 24., i 25. svibnja u terminima od 15:00 do 17:00 sati.

Gdje se održava?

Kada se održava?

Radionica će se održavati 18., 19., 23., 24. i 25. svibnja u terminima od 15:00 do 17:00 sati.

Gdje se održava?

Cijela radionica se održava online! Za sudjelovanje na radionici dovoljna je samo stabilna internet veza.

Cijela radionica se održava online! Za sudjelovanje na radionici dovoljna je samo stabilna internet veza.

Kolika je cijena?

Cijena radionice po jednom polazniku je 1.999 kn + PDV.
Za više polaznika iz iste grupe moguće je ostvariti popust.

Kolika je cijena?

Cijena radionice po jednom polazniku je 1.999 kn + PDV.
Za više polaznika iz iste grupe moguće je ostvariti popust.

✅  Vlasnike malih i srednjih poduzeća

✅  Sve samouke digitalne marketingaše

✅  Sve djelatnike u prodaji i marketingu

✅  Voditelje marketing odjela u tvrtkama

✅  Studente s interesima u polju marketinga

✅  Sve koji planiraju ili već neko vrijeme vode digitalne marketinške kampanje

U pola sata webinara s Andrejem saznajte kako doseći publiku koja donosi konverziju na Facebooku-u

Za koga je radionica?

Za koga je radionica?

Naučiti ćemo koje su razlike između Universal Analyticsa i Google Analytics 4. Naučiti ćemo i što su ciljevi weba te kako ih definirati na primjerima raznih industrija jer će nam to biti potrebno u idućim danima.

18.05.2022.

Proći ćemo kroz izradu i postavljanje novog Google Analytics 4 propertya. Proći ćemo kroz sve postavke i najbolje prakse iz GA4 administracijskog sučelja.

19.05.2022.

Postaviti ćemo neke evenate koji će predstavljati makro i mikro konverzije putem Google Tag Managera. Na GA4 ćemo te evente definirati kao konverzije, a definirati ćemo i ostale postavke jedinstvene za specifičan web projekt.

23.05.2022.

Prolazak kroz osnovne "built in" reporte iz Google Analytics 4 sučelja.

24.05.2022.

Prolazak kroz custom reporte i istraživanje mogućnosti sa novim reportima iz Google Analytics 4 sučelja.

25.05.2022.

Trajanje: 6 sati

Trajanje: 6 sati

Trajanje: 6 sati

✅  Vlasnike malih i srednjih poduzeća

✅  Sve samouke digitalne marketingaše

✅  Sve djelatnike u prodaji i marketingu

✅  Voditelje marketing odjela u tvrtkama

✅  Studente s interesima u polju marketinga

✅  Sve koji planiraju ili već neko vrijeme vode digitalne marketinške kampanje

od 15:00 do 17:00 sati

od 15:00 do 17:00 sati

od 15:00 do 17:00 sati

od 15:00 do 17:00 sati

od 15:00 do 17:00 sati

PRIJAVI SE

Prijave za akademiju traju do 15.05.2022. Broj mjesta je ograničen!

Puno se može naučiti u 5 dana Google Analytics 4 radionice

Prijave za radionicu traju do 15.05.2022. Broj mjesta je ograničen!

Puno se može naučiti u 5 dana Google Analytics 4 radionice

Naučiti ćemo koje su razlike između Universal Analyticsa i Google Analytics 4. Naučiti ćemo i što su ciljevi weba te kako ih definirati na primjerima raznih industrija jer će nam to biti potrebno u idućim danima.

od 15:00 do 17:00 sati

18.05.2022.

19.05.2022.

od 15:00 do 17:00 sati

Proći ćemo kroz izradu i postavljanje novog Google Analytics 4 propertya. Proći ćemo kroz sve postavke i najbolje prakse iz GA4 administracijskog sučelja.

23.05.2022.

od 15:00 do 17:00 sati

Postaviti ćemo neke evenate koji će predstavljati makro i mikro konverzije putem Google Tag Managera. Na GA4 ćemo te evente definirati kao konverzije, a definirati ćemo i ostale postavke jedinstvene za specifičan web projekt.

24.05.2022.

od 15:00 do 17:00 sati

Prolazak kroz osnovne "built in" reporte iz Google Analytics 4 sučelja.

25.05.2022.

od 15:00 do 17:00 sati

Prolazak kroz custom reporte i istraživanje mogućnosti sa novim reportima iz Google Analytics 4 sučelja.

Marin Zenić

Tko je predavač?

Obožava razvijati, analizirati i optimizirati web projekte. Uvijek nastoji ostvariti zadane ciljeve te pronaći najadekvatnije rješenje postavljenog zadatka.

Više od 10 godina radi profesionalno u svijetu interneta u kojem je prošao je sve razvojne faze web projekata (web development, ux design, administracija servera, seo, digitalno oglašavanje i web analitika). Google certificirani stručnjak od 2014. u Arboni radi kao Google Analytics Senior Expert.

Kada se ne služi tablicama i grafovima, nosi dijete po rukama ili se bavi sa šahom i stolnim tenisom.

Dojmovi prijašnjih polaznika naših radionica

“Opuštena, ali radna atmosfera i kvalitetan tim predavača. Svakako odlična prilika za steći korisna znanja i upoznati rad u različitim alatima.”

Petra Šestak
Polaznica akademije

“Izvrsna prilika za razmjenu iskustava s drugim polaznicima, te uvid u studiju slučaja blisku našim prilikama.”

Ana Bosanac
FeroTerm

Tamara Nezirović
Replay Hrvatska

“Super atmosfera i konstantna interakcija. Dobar koncept i dobra prilika za edukaciju.”

Medea Đurđević,

Crodux derivati

PRIJAVITE SEPRIJAVI SE

Prijave za akademiju traju do 15.05.2022. Broj mjesta ograničen!

Prijave za radionicu traju do 15.05.2022. Broj mjesta je ograničen!